WK voetbal

Schakel het circuit even af voor wat sociaal onderhoud in de OT-hoek
Gebruikersavatar
ElektroThriller
Nethistorienestor
Berichten: 3162
Lid geworden op: 12 mar 2012 12:29
Dichtstbijzijnde trafo: Almere De Vaart

Re: WK voetbal

Bericht door ElektroThriller » 06 jul 2014 13:13

Louis van Gaalmast
ET bedenkt zich dat de van het project SAA bekende mast 10N voortaan de Louis van Gaalmast moet gaan heten, want het versterkte hoofddeel komt op een nieuw en verhoogd voetstuk te staan
[Als aanvulling hierop de column van Youp van dit weekend over geriatrische afzeikcommentaren op NL's WK-voetbal. Kun je gewoon op nrc.nl lezen.]
Groenestroomcircuitsspotter sinds 19 april 2013

Gebruikersavatar
Ot
Actief in het mainsite team
Berichten: 561
Lid geworden op: 11 dec 2011 21:59
Dichtstbijzijnde trafo: zwolle weteringkade

Re: WK voetbal

Bericht door Ot » 06 jul 2014 13:25

ElektroThriller schreef:Louis van Gaalmast
ET bedenkt zich dat de van het project SAA bekende mast 10N voortaan de Louis van Gaalmast moet gaan heten, want het versterkte hoofddeel komt op een nieuw en verhoogd voetstuk te staan
herinnert u zich deze nog die in het topic van het voetbal van twee jaar geleden staat?

Afbeelding

de ene helft van de mensen zeurt en de andere vind het wel leuk en als je niet te ver gaat dan is er toch niets aan de hand met wat oranjegekte? ik heb voor mijn kamer raam ook oranje vlaggetjes opgehangen.
maar gisteren was het wel extreem spannend! ik mocht op blijven van mijn ouders en om kwart voor een ontplofte heel zwolle ongeveer. van slapen kwam ook het uur daarna niets door alle lawaai
50 kV | DENK aan de kleintjes! STOP het UITRUIL BEGINSEL!!

Gebruikersavatar
Hans
Site Admin + actief in het mainsite team
Berichten: 3824
Lid geworden op: 03 dec 2011 20:49
Dichtstbijzijnde trafo: Veenoord 110/10 kV

Re: WK voetbal

Bericht door Hans » 06 jul 2014 15:31

Voor één dag staat Arjen Robbenplaat (credits ET) op de mainsite. Het is toch zondag.
En Ot, nee, ik ben de weddenschap niet vergeten en zal me eraan houden.
Halfverankering is net als Volbeat: het kan altijd

Gebruikersavatar
Ot
Actief in het mainsite team
Berichten: 561
Lid geworden op: 11 dec 2011 21:59
Dichtstbijzijnde trafo: zwolle weteringkade

Re: WK voetbal

Bericht door Ot » 07 jul 2014 17:08

nou, nog twee wedstrijden en dan krijgt versie 4.3 dus de nikcname Arjen Robbenplaat
50 kV | DENK aan de kleintjes! STOP het UITRUIL BEGINSEL!!

Gebruikersavatar
Knarvel
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 1184
Lid geworden op: 29 apr 2012 18:19
Dichtstbijzijnde trafo: Waarderpolder

Re: WK voetbal

Bericht door Knarvel » 10 jul 2014 01:19

Wat een ellende mensen, en wat waren we dichtbij...
Nou ja, het pak slaag van onze onplezierig sterke oosterburen blijft ons hiermee dan wel bespaart. Elk nadeel hep z'n voordeel!

Snik

Gebruikersavatar
bas380
380 kV + bouwde ZL-MEE in 3D
Berichten: 834
Lid geworden op: 06 apr 2012 19:01

Re: WK voetbal

Bericht door bas380 » 10 jul 2014 02:12

Het is over mensen, zowel de belgen als wij nederlanders konden niet verlossen dat Argentinie, messi en co naar de finales gaan.
Thuis in zijn EGD gebied

Gebruikersavatar
ElektroThriller
Nethistorienestor
Berichten: 3162
Lid geworden op: 12 mar 2012 12:29
Dichtstbijzijnde trafo: Almere De Vaart

Re: WK voetbal

Bericht door ElektroThriller » 10 jul 2014 07:16

My two cents: de doelstelling was: de halve finale bereiken. Dat is gelukt. NL hoort tot de beste vier maar niet tot de beste twee. Nou èn!? De troostfinale gaat weliswaar om des keizers baard, maar juist daarom zou het een leuke pot voetbal kunnen worden. A wint met 4-3 van B. Waarbij het niet uitmaakt wie A is en wie B.
Verder: nu kan al die oranje rotzooi al op zondag uit het straatbeeld verdwijnen.
Voor mij is het overigens vandaag een oranje dag want (zeikweer voorbij) ik ga naar de plekken met mannen in oranje kleding en dito helmen bij het SAA-project. Bijvoorbeeld: eens kijken of ze alle resterende knikverkorters in 6N en 8N hebben gemonteerd.
Groenestroomcircuitsspotter sinds 19 april 2013

Gebruikersavatar
Peter
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 3404
Lid geworden op: 07 dec 2011 20:02
Dichtstbijzijnde trafo: Almelo Tusveld

Re: WK voetbal

Bericht door Peter » 10 jul 2014 09:22

Heel jammer dat Nederland er nu uit ligt. We hebben een goede ploeg maar Argentinië en Duitsland zijn helaas nog net iets beter. We hebben tenslotte 120 minuten stand gehouden tegen Messi & Co en we hebben diverse malen weten te voorkomen dat Messi iets met die bal kon doen. Vlaar heeft gewoon goed verdedigd. Het is alleen jammer dat we weer eens zijn gestrand op de penalty's. Ik wist gewoon dat we niet twee keer achter elkaar geluk konden hebben met de penalty's. Cillessen is een goede keeper en ik heb van hem enkele zeer goede reddingen gezien, maar hij is geen penalty stopper. We moeten maar zo zien dat we dankzij de geniale wissel van Louis van Gaal met Tim Krul in de kwartfinale toch nog een ronde verder zijn gekomen

Misschien kunnen we nu ook wel beter van Argentinië verliezen dan aanstaande zondag van Duitsland, dan heeft Nederland weer een WK-finale trauma. Ik had graag een finale gezien Nederland - Duitsland waarbij deze keer Nederland de beker wint maar deze Duitse ploeg is te sterk en die weten ook wel raad met Messi & Co.

Gebruikersavatar
Shrek
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 2492
Lid geworden op: 18 mei 2012 17:53
Dichtstbijzijnde trafo: Wespelaar

Re: WK voetbal

Bericht door Shrek » 10 jul 2014 09:44

Ik hoop stiekem dat Argentinië het haalt.
Kunnen wij lekker zeggen: we hebben verloren van de besten

voltron
380 kV
Berichten: 785
Lid geworden op: 25 apr 2012 13:28

Re: WK voetbal

Bericht door voltron » 10 jul 2014 12:49

Ze hadden het toernooi gewoon moeten stoppen en die cup aan Duitsland moeten geven. Wat was het gisteren slecht zeg.

Plaats reactie