Nee, voor zover ik weet wordt het station gewoon ingelust op de bestaande circuits. Dat zal de bottleneck niet zijn.
Overzichtsfoto's Hoogspanningsstations
Wijk aan Zee 220kV/380kV revisited
Het was vandaag een mooie dag, na het vorige bezoek, om de voortgang in Wijk aan Zee eens in de gaten te houden. Dit is toch wordt toch wel een station van flinke proporties. Ik weet niet of er statistieken worden bijgehouden, maar naar oppervlakte lijkt me dit zo de Top-10 in ons land binnen te denderen.
Eerst maar eens de trafo's inspecteren
Aan de Oostkant komt het 380kV-station
En als bijvangst nog Tata Hvs26-150kV
Eerst maar eens de trafo's inspecteren
Aan de Oostkant komt het 380kV-station
En als bijvangst nog Tata Hvs26-150kV
Hardenberg 110kV
Station Hardenberg 110kV
Arkel 150kV
Station Arkel 150kV
's-Hertogenbosch West 150kV
150kV-station 's Hertogenbosch-West. Het blijft toch een aparte constructie...
Station Emmen Bargermeer 110kV
Station Emmen Bargermeer en mast 119 van de lijn uit Beilen
Re: Overzichtsfoto's Hoogspanningsstations
Kijk, daar is tenminste nog gewoon ruimte op de schakeltuin.
Maar in deze hoek van Drenthe is het elektriciteitsnetwerk zelf dan weer gruwelijk veel te dun voor de moderne tijd, het is ook altijd wat.
Maar in deze hoek van Drenthe is het elektriciteitsnetwerk zelf dan weer gruwelijk veel te dun voor de moderne tijd, het is ook altijd wat.

Biesbosch 150kV
Station Biesbosch 150kV
(Kwam hier ter sprake, dus heb ik het station maar eens op de foto gezet.) Het is goed beschermd tegen hoogwater.
(Kwam hier ter sprake, dus heb ik het station maar eens op de foto gezet.) Het is goed beschermd tegen hoogwater.
Zwolle Frankhuis 110kV
Zwolle Frankhuis, 110kV
Re: Overzichtsfoto's Hoogspanningsstations
@PJK: Je blijft ons maar verbazen en verwennen met elke keer weer nieuwe pareltjes. Zoals het station Biesbosch, gewoon schattig. Ik hoop dat je de missie volmaakt met alle stations van Nederland.