Hallo ik ben nieuw hier!

Schakel het circuit even af voor wat sociaal onderhoud in de OT-hoek
LucasOW
middenspanning
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 nov 2015 10:46
Dichtstbijzijnde trafo: Nieuwleusen

Re: Hallo ik ben nieuw hier!

Bericht door LucasOW » 03 nov 2015 13:09

Mark schreef:Welkom!
Hans schreef:Interessant overigens hoe 'Zwolle' telkens weer komt bovendrijven in hoogspanningsland. Blijkbaar heeft Zwolle de eh.. powerfactor. Op dit forum zijn er opmerkelijk veel mensen die uit of vlakbij Zwolle vandaan komen (waaronder een leeftijdgenoot van jou) of die er jarenlang mee verbonden zijn geweest. En ook HoogspanningsNet zelf (als site/initiatief) werd ooit opgericht in Zwolle.
Het lijkt alsof er in Zwolle veel geïnteresseerden voor infrastructuur zijn. Op het Wegenforum is Zwolle ook buitengewoon goed vertegenwoordigd. Weet alleen niet hoe het zit met spoorfora maar het zou me niks verbazen als het daar ook zo is .
Klopt. Het is altijd zon feest als je via de N758 naar Zwolle rijdt door de hessenpoort. Ik heb op woensdag altijd muziekles daar en t is zo'n mooi gezicht!

ElexTro
220 kV
Berichten: 321
Lid geworden op: 12 dec 2014 13:27
Dichtstbijzijnde trafo: Oberwald

Re: Hallo ik ben nieuw hier!

Bericht door ElexTro » 03 nov 2015 15:50

Ook van mij natuurlijk een hartelijk welkom!

Zelfs kom ik niet uit Nederland of Belgie maar uit Duitsland. Wanneer je vragen hebt over het duitse hoogspanningsnet bent je bij me altijd richtig
Het lijkt alsof er in Zwolle veel geïnteresseerden voor infrastructuur zijn. Op het Wegenforum is Zwolle ook buitengewoon goed vertegenwoordigd. Weet alleen niet hoe het zit met spoorfora maar het zou me niks verbazen als het daar ook zo is .
Ik ken het Wegenforum ook heel goed en ben sinds enkele dagen er aangemeld (eerste contacten met een flickr-fotostream van europese snelwegen ). Mijn oudtante emigreerde overigens naar Zwolle in de jaren 20 en woonde er maar helaas ken ik de stad niet.

Gebruikersavatar
Ot
Actief in het mainsite team
Berichten: 561
Lid geworden op: 11 dec 2011 21:59
Dichtstbijzijnde trafo: zwolle weteringkade

Re: Hallo ik ben nieuw hier!

Bericht door Ot » 04 nov 2015 07:27

Hee dat is leuk, nog iemand van 14 uit Zwolle of de omgeving er dicht bij van. Welkom

@hans: opnieuw twee hoogspannings geinteresseerden van veertien rond om Zwolle, nu wordt het eng hier. Straks herhaalt de hele geschiedenis zich nog, misschien was alles bij jullie wel minder toevallig dan je altijd dacht en hangt het rond zwolle gewoon vanzelf in de lucht
50 kV | DENK aan de kleintjes! STOP het UITRUIL BEGINSEL!!

Gebruikersavatar
Max
380 kV + 3D Pylon Modeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 07 dec 2011 22:03
Dichtstbijzijnde trafo: Vlaardingen

Re: Hallo ik ben nieuw hier!

Bericht door Max » 05 nov 2015 20:34

Hallo en welkom!
De 'als kleine man keek ik al naar de grote masten' zin komt mij maar al te bekend voor! Je bent niet alleen zoals je ziet .
Leuk dat je cello speelt, ik zou graag zelf binnen een paar jaar met viool willen beginnen .
'your personal grid modeler'

LucasOW
middenspanning
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 nov 2015 10:46
Dichtstbijzijnde trafo: Nieuwleusen

Re: Hallo ik ben nieuw hier!

Bericht door LucasOW » 08 nov 2015 10:04

Hey, ik heb zelf ook een paar jaar viool gespeeld. Beide zijn super tof om te bespelen!

Gebruikersavatar
Ruben
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 1554
Lid geworden op: 07 dec 2011 15:20
Dichtstbijzijnde trafo: Zevenaar

Re: Hallo ik ben nieuw hier!

Bericht door Ruben » 08 nov 2015 22:28

Ook namens mij van harte welkom op het forum!

Je hoort het vaak dat de hobby voor de masten al op jonge leeftijd begint. En bij mij was dat toen ik 3 jaar was. Leuk dat er weer eentje uit de regio van Zwolle komt.

Cheers Ruben
Het is grijs, groot & het transporteert is. Het is een hoogspanningsmast.

Hoogspanningsmasten fotograaf & modelbouwer.

Plaats reactie