Peter_S stelt zich voor

Schakel het circuit even af voor wat sociaal onderhoud in de OT-hoek
Plaats reactie
Peter_S
110 kV
Berichten: 119
Lid geworden op: 01 sep 2014 21:40

Peter_S stelt zich voor

Bericht door Peter_S » 07 dec 2014 19:30

Beste allen,

Laat ik mij, nu ik al een aantal maanden ben ingelust en ook al eens een keertje een reactie heb geplaatst, ook maar eens even voorstellen.

Net zoals op de meeste andere fora waar ik actief ben gaat achter het pseudoniem Peter_S ene Peter Schoeber schuil. Het "pseudoniem" Peter_S dateert nog uit de tijd dat ik in de kroeg kwam, het bier nog geen gulden per glas koste en alles op een viltje werd opgeschreven.

Ben op dit forum terecht gekomen n.a.v. een draadje over een foto van mij op Flickr waarbij er in Lochem buiten een trein ook nog hoogspanningsmasten in beeld zijn. Heb altijd een grote interesse gehad voor techniek en daar valt "hoog"spanning dus ook onder. Van oorsprong uit Horst, Limburg, afkomstig maar sinds mijn trouwen een 8 tal jaren geleden woonachtig op/in het mooie Remmerden.

Hoogspanningsmasten heb ik nauwelijks gefotografeerd, hooguit als bijvangst, maar soms ben ik er wel apart voor op uit gegaan. Zoals toen in Beek, Zuid Limburg, een hoekmast was omgevallen n.a.v. een brand en daarbij een DPO leiding doorboorde.

Zo toe en af zullen jullie van mij een bescheiden bijdrage kunnen verwachten en als het zo eens uitkomt zal ik wat vaker een hoogspanningsmast fotograferen en die hier plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Peter Schoeber

Gebruikersavatar
Peter
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 3399
Lid geworden op: 07 dec 2011 20:02
Dichtstbijzijnde trafo: Almelo Tusveld

Re: Peter_S stelt zich voor

Bericht door Peter » 07 dec 2014 20:27

Welkom Peter! Hier nog een Peter die ook treinen fotografeert

captain007
110 kV
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 apr 2013 22:31
Dichtstbijzijnde trafo: Druten

Re: Peter_S stelt zich voor

Bericht door captain007 » 07 dec 2014 22:17

Welkom hier. Ken je inderdaad van de treinfoto's op Flickr en ook van het wegenforum. Grappig om te zien dat er meer mensen zijn die dezelfde brede interesse hebben in infrastructuur.

Gebruikersavatar
Tom
380 kV
Berichten: 2661
Lid geworden op: 24 dec 2012 16:46
Dichtstbijzijnde trafo: Lochem

Re: Peter_S stelt zich voor

Bericht door Tom » 07 dec 2014 22:32

Leuk Peter, ik ken dat draadje op Flickr nog met de hoogspanningsmast op de achtergrond. Als je die foto in Hires nog hebt ben ik overigens nog steeds geïnteresseerd! Zoveel andere foto's zijn er niet van Lochem met 150 kv-masten.

Gebruikersavatar
Mark
Globale moderator
Berichten: 1188
Lid geworden op: 25 jan 2012 01:06
Dichtstbijzijnde trafo: Spijkenisse

Re: Peter_S stelt zich voor

Bericht door Mark » 08 dec 2014 15:14

captain007 schreef:Welkom hier. Ken je inderdaad van de treinfoto's op Flickr en ook van het wegenforum. Grappig om te zien dat er meer mensen zijn die dezelfde brede interesse hebben in infrastructuur.
Bekend gezicht inderdaad. Welkom!

Plaats reactie