WK voetbal

Schakel het circuit even af voor wat sociaal onderhoud in de OT-hoek
Gebruikersavatar
Shrek
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 2493
Lid geworden op: 18 mei 2012 17:53
Dichtstbijzijnde trafo: Wespelaar

WK voetbal

Bericht door Shrek » 26 jun 2014 18:56

Vreemd dat er nog geen topic voor is. MAar het lijkt mij duidelijk voor wie deze dubbelvlagmast supportert !

Afbeelding

Gebruikersavatar
Powerlion
150 kV
Berichten: 215
Lid geworden op: 20 okt 2012 11:49
Dichtstbijzijnde trafo: Lint

Re: WK voetbal

Bericht door Powerlion » 26 jun 2014 19:08

Shrek schreef:Vreemd dat er nog geen topic voor is. MAar het lijkt mij duidelijk voor wie deze dubbelvlagmast supportert !

Afbeelding
Waar staat die? Of photoshop?

Verder ben ik absoluut niet geinteresseerd in voetbal en vind ik de hele hype er rond overdreven.

Gebruikersavatar
Ot
Actief in het mainsite team
Berichten: 561
Lid geworden op: 11 dec 2011 21:59
Dichtstbijzijnde trafo: zwolle weteringkade

Re: WK voetbal

Bericht door Ot » 29 jun 2014 21:39

Powerlion schreef:Verder ben ik absoluut niet geinteresseerd in voetbal en vind ik de hele hype er rond overdreven.
ik ook niet hoor, de champions laegue zegt mij helemaal niks. maar de EK en WKs zijn toch wel leuk, net als de olympische spelen. Dan gebeurt er weer eens wat, toch?

en we doen er als site zelf ook aan mee met de banner op de site. Het is dat huntelaar dat tweede doelpunt nog maakte, want het scheelde niets vanavond of we hadden het hoogspanningsmastje zijn oranje broek en pantoffels uit moeten trekken. En dan had hij in zijn belgische hemd gestaan
50 kV | DENK aan de kleintjes! STOP het UITRUIL BEGINSEL!!

voltron
380 kV
Berichten: 785
Lid geworden op: 25 apr 2012 13:28

Re: WK voetbal

Bericht door voltron » 30 jun 2014 14:46

omgevallen masten zouden ze oranje moeten maken ter ere van robben

Gebruikersavatar
ElektroThriller
Nethistorienestor
Berichten: 3162
Lid geworden op: 12 mar 2012 12:29
Dichtstbijzijnde trafo: Almere De Vaart

Re: WK voetbal

Bericht door ElektroThriller » 30 jun 2014 15:56

De feiten:
(persbericht KNVB maandag 15:16)
Schermafbeelding 2014-06-30 om 15.54.19.png
Schermafbeelding 2014-06-30 om 15.54.19.png (64.35 KiB) 9413 keer bekeken
Groenestroomcircuitsspotter sinds 19 april 2013

Gebruikersavatar
Peter
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 3404
Lid geworden op: 07 dec 2011 20:02
Dichtstbijzijnde trafo: Almelo Tusveld

Re: WK voetbal

Bericht door Peter » 30 jun 2014 22:09

We hebben in elk geval bij de Eemshaven al een trafostation vernoemd naar Robben Lijkt me niet goed als dat trafostation valt

Normaal ben ik ook niet zo'n voetbalkijker. Ik heb geen club waar ik in het bijzonder fan van ben. Ondanks dat ik in Almelo woon heb ik weinig met Heracles al vind ik het natuurlijk wel leuk als ze het goed gedaan hebben.

Toernooien als de WK en de EK vind ik toch wat hebben en deze toernooien volg ik graag, ook de wedstrijden die niet door het Nederlands Elftal worden gespeeld. Nederland doet het boven verwachting goed, had niet verwacht dat we door de poulefase zouden komen en ik had het al heel wat gevonden als Nederland - Spanje in een gelijk spel was geëindigd. Verder vind ik het knap dat we iedere keer nog van een achterstand zijn teruggekomen.

De achtste finale Nederland - Mexico was natuurlijk fenomenaal. Een groot deel van de tweede helft keken we tegen een achterstand aan en zag het er naar uit dat we naar huis konden totdat Snijder de bal ineens in schoot. Ook al gaat Robben snel liggen, de penalty in de blessuretijd was terecht en het was een slimme zet om deze door Huntelaar te laten nemen. Hij was nog fris en zo heeft hij ook zijn moment op het WK te pakken. Nu dus tegen Costa Rica. Deze moeten we ook kunnen hebben, maar we moeten de tegenstander natuurlijk nooit onderschatten. Toch denk ik dat de weg naar de halve finale open is en dan hebben we het al heel goed gedaan op dit toernooi

Nu maar eens kijken hoe het met onze "lievelingsvijand" Duitsland gaat tegen Algerije

Gebruikersavatar
Shrek
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 2493
Lid geworden op: 18 mei 2012 17:53
Dichtstbijzijnde trafo: Wespelaar

Re: WK voetbal

Bericht door Shrek » 30 jun 2014 23:05

Duitsland-Nederland komt er misschien nog wel aan, de dag voordat België en Brazilië voor de beker spelen

Gebruikersavatar
Hans
Site Admin + actief in het mainsite team
Berichten: 3824
Lid geworden op: 03 dec 2011 20:49
Dichtstbijzijnde trafo: Veenoord 110/10 kV

Re: WK voetbal

Bericht door Hans » 05 jul 2014 20:48

Ot schreef:het scheelde niets vanavond of we hadden het hoogspanningsmastje zijn oranje broek en pantoffels uit moeten trekken. En dan had hij in zijn belgische hemd gestaan
Nee, maar nu hebben we het omgekeerde probleem, nu staat ie in zijn oranje broek. De pantoffelheld.
Als we pech hebben gaat deze aangepaste banner slechts drie uur mee. Al ga ik daar natuurlijk niet van uit.
Halfverankering is net als Volbeat: het kan altijd

captain007
110 kV
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 apr 2013 22:31
Dichtstbijzijnde trafo: Druten

Re: WK voetbal

Bericht door captain007 » 06 jul 2014 00:54

Hij kan gelukkig nog langer gebruikt worden

Gebruikersavatar
ElektroThriller
Nethistorienestor
Berichten: 3162
Lid geworden op: 12 mar 2012 12:29
Dichtstbijzijnde trafo: Almere De Vaart

Re: WK voetbal

Bericht door ElektroThriller » 06 jul 2014 13:03

Aparte ervaring vannacht, tijdens de kwartfinale NL - CRI. Het is nog warm, dus overal staan ramen open. Als er wat langdurig te juichen valt (ik denk de eerste keer dat Tim Krul een penalty stopt), hoor je dat eerst hier en dan pas vele seconden later daar. Digitale vertragingen, die kennelijk providerafhankelijk zijn.
Groenestroomcircuitsspotter sinds 19 april 2013

Plaats reactie