Need4grid

Schakel het circuit even af voor wat sociaal onderhoud in de OT-hoek
Mastbeeld van deze aangeslotene
Shrek
380 kV + Netkaartcrew
Load: 1395
Ingelust: 18 mei 2012 17:53
Favoriete mastsoort: dubbelvlag mast
Dichtstbijzijnde trafo: Wespelaar

Re: Need4grid

Load Ingevoed door Shrek » 23 nov 2016 11:55

Inmiddels zijn 3 van de 4 toplevels in handen van ons Wie krijgt de laatste overwonnen?

Mag ik eveneens de suggestie doen de app op te nemen in de links op de mainsite? Zo blijft het ook zichtbaar nadat de webnieuws naar de achtergrond verdwenen is.

Mastbeeld van deze aangeslotene
Hans
Site Admin + actief in het mainsite team
Load: 2764
Ingelust: 03 dec 2011 20:49
Favoriete mastsoort: Tonmast
Dichtstbijzijnde trafo: Veenoord en Wageningen

Re: Need4grid

Load Ingevoed door Hans » 13 jan 2017 12:45

Shrek voegde de load toe:Inmiddels zijn 3 van de 4 toplevels in handen van ons Wie krijgt de laatste overwonnen?

Mag ik eveneens de suggestie doen de app op te nemen in de links op de mainsite? Zo blijft het ook zichtbaar nadat de webnieuws naar de achtergrond verdwenen is.
Oef, zo ver ben ik nog lang niet gekomen. Ik ben geen gamer, zeg ik dan maar snel.

Zeker verdienen ze een link.
Er is er inmiddels eentje aangemaakt vanaf het menu Links, er is een pagina over geschreven en op dit moment is er ook aan bannertje aangemaakt op de plek rechtsbovenin de voorpagina waar eerst de berichtgeving over de elektriciteitsschaarste stond. Op dit moment is de voorpagina van de mainsite weer in een soort rommelige aanblikfase beland. (Dat komt en gaat af en toe.) Maar de link staat er fier op.
Trots geboren in het 110 kV-gebied

Plaats reactie

Wie is er onder spanning

Aangeslotenen op dit net: Geen aangeslotenen en 1 klantaansluiting