Discussie / bug-report GE-Netkaart V4.4 'Hydropower'
Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.4
Ik zag net dat de mapstructuur niet helemaal juist is: onder het mapje Labels zitten: Stations NL, Stations LU en ... Labels. Onder die tweede labels zitten dan de belgische stations. Een mapje teveel volgens mij
Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.4
Inmiddels is V4.4N Herinschakeling opnieuw gepatcht, maar nu ook voor de Nederlandse icoontjes.
Bij mij lijkt ie normaal. Kan iemand bevestigen dat het beeld van de productiekaart nu normaal oogt?
Bij mij lijkt ie normaal. Kan iemand bevestigen dat het beeld van de productiekaart nu normaal oogt?
Halfverankering is net als Volbeat: het kan altijd
Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.4
Een stuk beter nu ! bij mij geen rode kruizen meer in versie 4.4
Bedankt voor je inzet, Hans.
Bedankt voor je inzet, Hans.
Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.4
Kan hier ook zo 123 geen problemen in ontdekken .
Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.4
Dat zou bijzonder mooi zijn.
Ik wacht 'm vandaag nog af en dan kan de melding op de voorpagina vanavond worden aangepast.
Ik wacht 'm vandaag nog af en dan kan de melding op de voorpagina vanavond worden aangepast.
Halfverankering is net als Volbeat: het kan altijd
Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.4
Rotterdam kan ook beter want er is een scherper kaartje dan die we eerst gebruikt hadden. deze is nog preciezer dan het kaartje dat we al gebruikt hadden bij het mok project.
http://www.tennet.eu/nl/fileadmin/afbee ... MOK_NS.jpg
http://www.tennet.eu/nl/fileadmin/afbee ... MOK_NS.jpg
50 kV | DENK aan de kleintjes! STOP het UITRUIL BEGINSEL!!
Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.4
Nog maar eens een keer :
De situatie rondom station Eemshaven 380/220kV klopt nog steeds niet helemaal:
- De terreinmarkering van Eemshaven heeft de verkeerde naam: Heet nu Robbenplaat, wijzigen in Eemshaven
- De terreinmarkering Eemshaven (zojuist henoemd) 380kV moet ongeveer worden gehalveerd over de midden-as van het gebouw.
- Terreinmarkering voor Eemshaven 220kV toevoegen op de nu onbezette helft van de oude terreinmarkering.
Voor de volledigheid even een voorbeeldje (station Robbenplaat wordt niet weergegeven)
De situatie rondom station Eemshaven 380/220kV klopt nog steeds niet helemaal:
- De terreinmarkering van Eemshaven heeft de verkeerde naam: Heet nu Robbenplaat, wijzigen in Eemshaven
- De terreinmarkering Eemshaven (zojuist henoemd) 380kV moet ongeveer worden gehalveerd over de midden-as van het gebouw.
- Terreinmarkering voor Eemshaven 220kV toevoegen op de nu onbezette helft van de oude terreinmarkering.
Voor de volledigheid even een voorbeeldje (station Robbenplaat wordt niet weergegeven)
KML-generator generator
Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.4
Naar aanleiding van een andere forum draad over station Krimpen viel me op dat we de situatie niet helemaal goed hebben weergegeven:
- 50 kV Station Lange Land is mi het 50kV deel van 380/150/50kV station Krimpen
Dus we zouden of
1) station Lange Land moeten laten vervallen en dit beschouwen als het 50kV deel van Krimpen, wat mi niet logisch is aangezien Lange Land gewoon bekend is als 50kV station
2) 380/150/50 kV station Krimpen hernoemen naar 380/150 kV Station Krimpen,wat ook netjes overeen zou stemmen met de concessie scheiding Tennet en Joulz.
Dit laatste stemt dan ook weer overeen met de opmerking van henk op de 4.3 netkaart
Overigens wordt dit station in de Stedin KCD's Langeland genoemd (zonder spatie dus)
- Station 50kV Lange Land zou in deze filosofie naar mijn idee ook 150/50 kV station Lange Land moeten zijn, met een 150 en een 50kV deel
- Station 50kV Lange Land heeft op de foto's te zien 3 stuks 150/50kV transformatoren en bijgevolg heeft station Krimpen ook 3 afgaande trafo velden voor de voeding van 50kV station Lange Land.
Er zouden dus ook 3 licht blauwe lijnen getrokken moeten worden tussen deze stations (er staat er nu een)
- Er lijkt iets vreemds met de lijn 380 kV Krimpen-Bleiswijk (2) die op station Krimpen aanmeert:
Deze lijn lijkt niet aangesloten op het rail systeem. Ik vermoed dat de lucht foto op GE nog niet vernieuwd is, want op Bing is een andere situatie te zien waarbij er twee witte vlakken bij de beide lijnen uit Bleiswijk zijn te zien. Dit zijn tenten die opgezet zijn om de werkzaamheden aan het station droog en veilig te kunnen uitvoeren, een soort Work-in-Progress dus.
Gevalletje Netkaart loopt voor op het fotomateriaal in GE (wat trouwens op meerdere plekken voorkomt, bijv het nieuwe 380 kV station Bleiswijk).
- Overigens staan op station Krimpen nog twee condensator banken en een drietal compensatie spoelen.
Helaas geven we deze (nog) niet weer op de netkaart
- 50 kV Station Lange Land is mi het 50kV deel van 380/150/50kV station Krimpen
Dus we zouden of
1) station Lange Land moeten laten vervallen en dit beschouwen als het 50kV deel van Krimpen, wat mi niet logisch is aangezien Lange Land gewoon bekend is als 50kV station
2) 380/150/50 kV station Krimpen hernoemen naar 380/150 kV Station Krimpen,wat ook netjes overeen zou stemmen met de concessie scheiding Tennet en Joulz.
Dit laatste stemt dan ook weer overeen met de opmerking van henk op de 4.3 netkaart
Overigens wordt dit station in de Stedin KCD's Langeland genoemd (zonder spatie dus)
- Station 50kV Lange Land zou in deze filosofie naar mijn idee ook 150/50 kV station Lange Land moeten zijn, met een 150 en een 50kV deel
- Station 50kV Lange Land heeft op de foto's te zien 3 stuks 150/50kV transformatoren en bijgevolg heeft station Krimpen ook 3 afgaande trafo velden voor de voeding van 50kV station Lange Land.
Er zouden dus ook 3 licht blauwe lijnen getrokken moeten worden tussen deze stations (er staat er nu een)
- Er lijkt iets vreemds met de lijn 380 kV Krimpen-Bleiswijk (2) die op station Krimpen aanmeert:
Deze lijn lijkt niet aangesloten op het rail systeem. Ik vermoed dat de lucht foto op GE nog niet vernieuwd is, want op Bing is een andere situatie te zien waarbij er twee witte vlakken bij de beide lijnen uit Bleiswijk zijn te zien. Dit zijn tenten die opgezet zijn om de werkzaamheden aan het station droog en veilig te kunnen uitvoeren, een soort Work-in-Progress dus.
Gevalletje Netkaart loopt voor op het fotomateriaal in GE (wat trouwens op meerdere plekken voorkomt, bijv het nieuwe 380 kV station Bleiswijk).
- Overigens staan op station Krimpen nog twee condensator banken en een drietal compensatie spoelen.
Helaas geven we deze (nog) niet weer op de netkaart
KML-generator generator
Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.4
Maasvlakte Noord moet als 150kV vervallen.
Dit station is de Euromax Terminal drie trafo's 25-22kV.
Dit station is de Euromax Terminal drie trafo's 25-22kV.
Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.4
Nog een kleine aanpassing Langeland 150-50-13kV
Johan