netkaart anthems

Discussie over netkaarten, waaronder onze eigen HoogspanningsNet Netkaart
Gebruikersavatar
Ot
Actief in het mainsite team
Berichten: 561
Lid geworden op: 11 dec 2011 21:59
Dichtstbijzijnde trafo: zwolle weteringkade

netkaart anthems

Bericht door Ot » 12 jul 2013 21:58

omdat we het erover hadden in het andere topic en je toch "ot en nien" al noemde na de voorzet van Lars kon ik het niet laten.
De netkaart V4.0 is een best wel groot project als Belgie erbij op komt en zeker als je kijkt naar hoe hard we beide bezig zijn om al die verstopte 50 kV stations en kabels te vinden..... dat kan dan wel een eigen prject antem gebruiken toch?

Dus deze is voor ons hans!

Afbeelding

Lars heeft wel een beetje geholpen met de spelling hoor
50 kV | DENK aan de kleintjes! STOP het UITRUIL BEGINSEL!!

Gebruikersavatar
Peter
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 3399
Lid geworden op: 07 dec 2011 20:02
Dichtstbijzijnde trafo: Almelo Tusveld

Re: netkaart V4.0 antem

Bericht door Peter » 12 jul 2013 22:06

Erg leuk Ot

Gebruikersavatar
Hans
Site Admin + actief in het mainsite team
Berichten: 3820
Lid geworden op: 03 dec 2011 20:49
Dichtstbijzijnde trafo: Veenoord 110/10 kV

Re: netkaart V4.0 antem

Bericht door Hans » 13 jul 2013 09:47

En zo kennen we je weer, Ot.
Heb ik toch eens geluk met mijn achternaam. Briljante opmerking van ehh.. Nien als die met een bedachtzaam gezicht naar de netkaart kijkt. Zo van: 'Huh? 135 MVA? Dat kan toch nooit over 50 kV heen?' Ik denk alleen niet dat het slim is om hier al teveel mee te doen, want we proberen de netkaart wel een beetje serieus te houden. Maar een lolletje af en toe moet kunnen.

Ziet er trouwens uit als MS Paint in plaats van GIMP of Inkscape: dat kan onmogelijk je eigen computer zijn. Heb je nog steeds dat ouwe ding van Lars na die crash van de tafel af?
Halfverankering is net als Volbeat: het kan altijd

Gebruikersavatar
Ot
Actief in het mainsite team
Berichten: 561
Lid geworden op: 11 dec 2011 21:59
Dichtstbijzijnde trafo: zwolle weteringkade

Re: netkaart V4.0 antem

Bericht door Ot » 18 jul 2013 21:50

Hans schreef:Ziet er trouwens uit als MS Paint in plaats van GIMP of Inkscape: dat kan onmogelijk je eigen computer zijn. Heb je nog steeds dat ouwe ding van Lars na die crash van de tafel af?
ja die is nog steeds kapot. Ik neem dus nooit meer een computer met een echte computerkast die zomaar van de rand van je bureau af kan flikkeren.
Lars kan dan wel zeggen dat mijn computer tenminste echt old skool is gecrasht maar toch voel ik geen enkele trots. Op deze afdanker van Lars staat windows 2000 ofzo en daar wil bijna niets op lopen. Ik koop binnenkort wel een tweedehands laptop bij de jopie goedkopie ofzo want dit is ook niks.
50 kV | DENK aan de kleintjes! STOP het UITRUIL BEGINSEL!!

Gebruikersavatar
Ot
Actief in het mainsite team
Berichten: 561
Lid geworden op: 11 dec 2011 21:59
Dichtstbijzijnde trafo: zwolle weteringkade

Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.1

Bericht door Ot » 28 feb 2014 16:24

W00T!!
en dus hebben wij ons een slag in de ronte gezocht naar verdwaalde en verstopte 50 kV stations in de meest schimmige hoekjes van De Bilt en dan zien we gewoon een hele 110 kV trafo over het hoofd? dit is eigenlijk best wel zo erg genant dat ik er wat mee moet doen.

Hans mag ik die nooit uitgebrachte spoofing parodie filmposter van jou (die van TRansformers) hiervoor misbruiken?
50 kV | DENK aan de kleintjes! STOP het UITRUIL BEGINSEL!!

Gebruikersavatar
Hans
Site Admin + actief in het mainsite team
Berichten: 3820
Lid geworden op: 03 dec 2011 20:49
Dichtstbijzijnde trafo: Veenoord 110/10 kV

Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.1

Bericht door Hans » 28 feb 2014 18:35

Je bedoelt Humming Hiding Somewhere die we toen met Lars voor de lol hebben gebouwd?
Ja hoor.

Gebruikersavatar
Ot
Actief in het mainsite team
Berichten: 561
Lid geworden op: 11 dec 2011 21:59
Dichtstbijzijnde trafo: zwolle weteringkade

Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.1

Bericht door Ot » 28 feb 2014 21:35

Afbeelding

dank je wel!
die is namelijk van zichzelf al bijna helemaal geschikt, want ik hoefde alleen nog maar het zinnetje lost in leeuwarden toe te voegen en de poster iets langer te maken, verder was alles er al. gelukkig wist mijn broer hoe romeinse getallen werken.

en ik denk dat we het motto voor versie 4.2 bij deze hebben vastgesteld zodat we ontopic blijven?
50 kV | DENK aan de kleintjes! STOP het UITRUIL BEGINSEL!!

Gebruikersavatar
Hans
Site Admin + actief in het mainsite team
Berichten: 3820
Lid geworden op: 03 dec 2011 20:49
Dichtstbijzijnde trafo: Veenoord 110/10 kV

Re: Discussie / bug-report Standaardnetkaart V4.1

Bericht door Hans » 01 mar 2014 09:00

Hij is weer fraai Ot. Zo komt dat ding toch nog van pas! Misschien moeten we toch wat meer doen met al die ouwe meuk, parodieën, memes en lolprojecten die we nog hebben liggen, want het stapelt zich inmiddels wel aardig op hier op de achtergrond.
Ot schreef:zodat we ontopic blijven?
En dat is dus iets waar we vrij strak voor moeten waken. Ik heb hem daarom toch maar verplaatst.
Halfverankering is net als Volbeat: het kan altijd

Gebruikersavatar
Peter
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 3399
Lid geworden op: 07 dec 2011 20:02
Dichtstbijzijnde trafo: Almelo Tusveld

Re: netkaart anthems

Bericht door Peter » 01 mar 2014 09:36

Inderdaad, erg leuk Ot Filmposter spoofs zijn altijd leuk, ben benieuwd wat jullie nog meer op de achtergrond hebben liggen

Gebruikersavatar
Hans
Site Admin + actief in het mainsite team
Berichten: 3820
Lid geworden op: 03 dec 2011 20:49
Dichtstbijzijnde trafo: Veenoord 110/10 kV

Re: netkaart anthems

Bericht door Hans » 01 mar 2014 23:08

Stel je er niet al teveel van voor als het om kwalitatief spul gaat, Peter. Grafisch werk is iets zeldzamer, want het zijn voor ruwweg de helft van die lolletjes zoals dit. Eigenlijk past dat het sitebeheer niet. Maar ook wij zijn natuurlijk gewoon jongeren, dus zolang het maar wegblijft van het aangezicht van de site, dan kan er in de underground af en toe wel eens wat.

Hoe dan ook, Zwolle-Wipstrik ligt verhipte handig op de route Wageningen-Holsloot en het afgelopen jaar hebben we geregeld met zijn drieën achter de machine van Lars gezeten.
Soms hebben Ot en ik ons helemaal suf gelachen door zulke dingen te maken. Noem het teambuilding.

Niet alles is trouwens puur lol, want om weer even ontopic te gaan: de netkaart (V3.0) met een volstrekt witte achtergrond bleek opeens onvermoed stijlvol te zijn. We moeten maar eens kijken of er een hoekje op de site mogelijk is voor de inmiddels meer dan twintig afbeeldingen die we gemaakt hebben en die digitaal stof liggen te vangen. Ergens waar het niet bijt met ons imago.

Afbeelding
Halfverankering is net als Volbeat: het kan altijd

Plaats reactie