Suggestie 150 kV Eerbeek en station in Oosterbeek

Discussie over netkaarten, waaronder onze eigen HoogspanningsNet Netkaart
Plaats reactie
rdegroot
Nieuw forumlid. Wees vriendelijk voor 'm ;-)
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2013 16:45

Suggestie 150 kV Eerbeek en station in Oosterbeek

Bericht door rdegroot » 24 feb 2013 20:50

Hierbij een tweetal suggesties voor aanvulling/correctie:
1. 150 kV Eerbeek
Het station Eerbeek 150 kV is getekend op de locatie van de gasturbinecentrale van DS Smith Packaging Nederland (voorheen SCA Eerbeek). Het station ligt verderop aan de Schoonmansmolenweg (naast het tankstation). In GE: breedtegraad 52° 5'45.96"N lengtegraad 6° 3'51.67"O.

2. 10 of 50 kV (?) Oosterbeek
Niet ingetekend is het station aan de Graaf van Rechterenweg in Oosterbeek. Een best groot gebouw. Zie GE breedte 51°59'43.22"N lengte 5°49'48.53"O.

Succes er mee!

Gebruikersavatar
Hans
Site Admin + actief in het mainsite team
Berichten: 3824
Lid geworden op: 03 dec 2011 20:49
Dichtstbijzijnde trafo: Veenoord 110/10 kV

Re: Suggestie 150 kV Eerbeek en station in Oosterbeek

Bericht door Hans » 26 feb 2013 13:42

Dank voor de melding.
Eerbeek is inmiddels 'verplaatst' en op de volgende release van de netkaart staat deze nu op de goede plek aangegeven.

Wat betreft Oosterbeek: hier ligt de situatie wat complexer. Vooralsnog heeft HoogspanningsNet ervoor gekozen om zich op de Nederlandse netkaart te richten op verbindingen van 100 kV of hoger. 50 kV-verbindingen en aansluitende stations worden uitsluitend getoond op de netkaart wanneer zij geheel of gedeeltelijk bovengronds lopen. 50 kV-stations die alleen met ondergrondse verbindingen zijn ingelust worden niet op de kaart getoond, en de verbindingen zelf ook niet.

Of we deze lijn in de toekomst willen vasthouden is onbekend. De locaties van nog een stuk of veertig 50 kV-stations en ook enkele 33 kV- en 20 kV-stations zijn ons vanuit een andere bron bekend geworden en in principe kunnen deze ook zonder verbindingen op de kaart worden aangegeven. Of dit gaat gebeuren is een vraag die we ons stellen voor de release van V4.0.
Halfverankering is net als Volbeat: het kan altijd

Gebruikersavatar
Ot
Actief in het mainsite team
Berichten: 561
Lid geworden op: 11 dec 2011 21:59
Dichtstbijzijnde trafo: zwolle weteringkade

Re: Suggestie 150 kV Eerbeek en station in Oosterbeek

Bericht door Ot » 14 jun 2013 13:15

rdegroot schreef:2. 10 of 50 kV (?) Oosterbeek
Niet ingetekend is het station aan de Graaf van Rechterenweg in Oosterbeek. Een best groot gebouw. Zie GE breedte 51°59'43.22"N lengte 5°49'48.53"O.

Succes er mee!
ik weet niet of ik het al mag zeggen hier maar ik sprak hans gisteren even en die had het erover dat we dankzij nieuw bron materiaal toch het 50 kV-net verder gaan uitbreiden!
En dan is de locatie of een vermoeden daarvan van Oosterbeek erg welkom. want al die overdekte stations herken je maar moeilijk vanuit de lucht en ik kan het weten want bij de eerste versie van de netkaart heb ik ook nog mee helpen zoeken naar sommige stations van 150 kV. elk station is er weer eentje
50 kV | DENK aan de kleintjes! STOP het UITRUIL BEGINSEL!!

Plaats reactie