M&ET aka SST-team doen Zl-MEE

Foto van hoog- en middenspanningsobjecten gemaakt die je wilt delen met het forum? Plaats 'm hier
Gebruikersavatar
michel
380 kV
Berichten: 1385
Lid geworden op: 14 mar 2015 17:27
Dichtstbijzijnde trafo: Papendrecht

Re: M&ET aka SST-team doen Zl-MEE

Bericht door michel » 28 jun 2016 20:27

Peter schreef:Leuke fotoserie! De hamerkopmastjes bij Stadskanaal zijn me wel bekend. Een tijd geleden kwam ik er regelmatig toen een oom en tante nog bij Wedde woonden. Mast 228 en 229 zijn overigens beide S+4. Zl-Mee werkt met stappen van twee meter zodat het hoogte verschil tussen de masten bijna niet opvalt. Ik ben overigens zo vrij geweest om een aantal foto's ook al vast toe te voegen aan de balloons van de netkaart
Dank je wel,Peter .Top dat ze erop staan,daar zijn de foto's voor.Die hamerkopwisselmast was samen met de aftakmast 201 echt een hoogtepunt.De bedoeling is dat er meerdere aftakmasten in deze topic geplaatst gaan worden.
Ok dan zat ik er niet ver naast met mijn schatting met de ZL-MEE mast 229.Ik vraag mij af wat de hoogste mast is van deze lijn.
Overigens heb ik hier ook de aftakmast 184 bij Musselkanaal:http://hoogspanningsforum.com/viewtopic ... =20#p17749
Laatst gewijzigd door michel op 28 jun 2016 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Peter
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 3404
Lid geworden op: 07 dec 2011 20:02
Dichtstbijzijnde trafo: Almelo Tusveld

Re: M&ET aka SST-team doen Zl-MEE

Bericht door Peter » 28 jun 2016 20:38

Nou, dat valt tegen. De hoogste variant van Zwolle - Meeden is de S+6 en die is ongeveer 63 meter hoog.

Gebruikersavatar
michel
380 kV
Berichten: 1385
Lid geworden op: 14 mar 2015 17:27
Dichtstbijzijnde trafo: Papendrecht

Re: M&ET aka SST-team doen Zl-MEE

Bericht door michel » 28 jun 2016 20:44

Peter schreef:Nou, dat valt tegen. De hoogste variant van Zwolle - Meeden is de S+6 en die is ongeveer 63 meter hoog.
63 meter is nog steeds behoorlijk.Ik moet zeggen ondanks de weinig opvallende hoogteverschillen verveelt deze lijn geen moment.
Sommige masten hebben zelfs halfverankering,wat ze ook zeker niet misstaat.

Plaats reactie