wintracks wateringen- delft zuid

Foto van hoog- en middenspanningsobjecten gemaakt die je wilt delen met het forum? Plaats 'm hier
Gebruikersavatar
michel
380 kV
Berichten: 1385
Lid geworden op: 14 mar 2015 17:27
Dichtstbijzijnde trafo: Papendrecht

Re: wintracks wateringen- delft zuid

Bericht door michel » 12 feb 2018 22:53

Mark schreef:
12 feb 2018 21:35
Ik denk dat je in de war bent met de N57, Michel ;).
Eeh ja gevalletje overheen kijken...De N59 moest het zijn.Maar de N57 heeft ook mooie
lijnen om te bezichtigen voor onze motormuis.

Gebruikersavatar
pdv_moto
70 kV
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 jan 2018 20:25
Dichtstbijzijnde trafo: Spa

Re: wintracks wateringen- delft zuid

Bericht door pdv_moto » 13 feb 2018 00:04

Sorry, mijn fout. de correctie Klopt:
N57 (ZevenenVijftig, de westelijke routen naar ZLD, ook wel Dammenweg) kruist bij Vierpolders twee hoogspanningslijnen, de 380KV en 150KV.
Niet bijzonder opvallend, tenzij je op pylonen let.

Haringvlietbrug: A4/A29/N59, oude route naar ZLD, naast de verbinding KLW-MLH, vandaag nog eens gereden.
Die lijn door Volkerrak en langs Haringvlietbrug heb ik als jochie van 6-7 gebouwd zien worden.
We reden daar tijdens de bouw regelmatig langs, en die route (Middelburg-Leiden) was een belevenis:
Zeelandbrug, Haringvlietbrug, Heinenoordtunnel en Maastunnel. En toen de bouw van die heeeele hoge masten.
Met ook 2 x 50 kg cement in de auto tegen de zijwind (een oude kadett, vervangen door een Record die net zo zijwindgevoelig was)

Gebruikersavatar
arie
220 kV
Berichten: 305
Lid geworden op: 30 jan 2016 19:18
Dichtstbijzijnde trafo: Heemskerk

Re: wintracks wateringen- delft zuid

Bericht door arie » 03 apr 2018 17:32

toen ik over de A4 reed vanochtend zag ik ze met een hoogwerker met de bogen bezig waren (bretels) van mast 14
net als vorige week woendag
maar vanmiddag stonden ze met de hoogwerker bij mast 3 en ook zijn de masten waar ze aan werken voorzien van een hijsbalk boven op mast
weet iemand wat ze aan het doen zijn ?

RolandB
middenspanning
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 jan 2017 16:35
Dichtstbijzijnde trafo: Delft

Re: wintracks wateringen- delft zuid

Bericht door RolandB » 03 apr 2018 19:23

arie schreef:
03 apr 2018 17:32
toen ik over de A4 reed vanochtend zag ik ze met een hoogwerker met de bogen bezig waren (bretels) van mast 14
net als vorige week woendag
maar vanmiddag stonden ze met de hoogwerker bij mast 3 en ook zijn de masten waar ze aan werken voorzien van een hijsbalk boven op mast
weet iemand wat ze aan het doen zijn ?
Blijkbaar zijn de Wintracks toch niet geschikt voor 60 Hz en vliegt de stroom bij de bretels uit de bocht ;)
Zouden ze dat in 2016 stiekum op één fase geprobeerd hebben, met als gevolg de schade in de allereerste post in dit topic :tongetje:
Geboren en opgegroeid in Papendrecht, met prachtige 50, 150 en 380 kV vakwerkmasten.

Plaats reactie