Pagina 15 van 15

Re: Van 150 kV naar 380 kV

Geplaatst: 24 jan 2017 16:57
door BaDu
Jozua schreef:Let vooral op de masten Zouden die ook vernieuwd worden of hebben ze gewoon maar iets gebruikt?
De vraag stellen is hem beantwoorden, ze hebben idd gewoon maar wat gebruikt

Re: Van 150 kV naar 380 kV

Geplaatst: 03 feb 2017 17:03
door Mark
Zeker weten, ook qua wegontwerp kloppen de nodige zaken niet .

Re: Van 150 kV naar 380 kV

Geplaatst: 03 feb 2017 20:39
door RolandB
BaDu schreef:De vraag stellen is hem beantwoorden, ze hebben idd gewoon maar wat gebruikt
Dat hoop ik maar. Bij de eerste artists-impressions van station Wateringen dacht ik ook dat de architect een nare droom had gehad. Ik was dan ook zeer verbaasd dat ze die concordemasten ook echt zo gingen bouwen en nog in fel blauw ook .

De concordemast aan de delftse zijde is overigens bij ingebruikname voor 380 kV nog aangepast. De originele uitvoering ging uit van een donau-configuratie voor 380 kV en 150 kV op de onderste traverse. Met de overstap op wintracks paste dat niet meer.