Van 150 kV naar 380 kV

Foto van hoog- en middenspanningsobjecten gemaakt die je wilt delen met het forum? Plaats 'm hier
BaDu
Globale moderator
Loads: 1757
Aangesloten op: 18 mar 2014 13:55
Favoriete mastsoort: Deltamast
Dichtstbijzijnde trafo: Kattenberg

Re: Van 150 kV naar 380 kV

Load door BaDu » 24 jan 2017 16:57

Jozua voegde de load toe:Let vooral op de masten Zouden die ook vernieuwd worden of hebben ze gewoon maar iets gebruikt?
De vraag stellen is hem beantwoorden, ze hebben idd gewoon maar wat gebruikt
KML-generator generator

Mastbeeld van deze aansluiting
Mark
Globale moderator
Loads: 1172
Aangesloten op: 25 jan 2012 01:06
Favoriete mastsoort: Donaumast
Dichtstbijzijnde trafo: Spijkenisse
Leg galvanisch contact:

Re: Van 150 kV naar 380 kV

Load door Mark » 03 feb 2017 17:03

Zeker weten, ook qua wegontwerp kloppen de nodige zaken niet .

Mastbeeld van deze aansluiting
RolandB
middenspanning
Loads: 16
Aangesloten op: 08 jan 2017 16:35
Favoriete mastsoort: ET-steunmast +veel
Dichtstbijzijnde trafo: Delft

Re: Van 150 kV naar 380 kV

Load door RolandB » 03 feb 2017 20:39

BaDu voegde de load toe:De vraag stellen is hem beantwoorden, ze hebben idd gewoon maar wat gebruikt
Dat hoop ik maar. Bij de eerste artists-impressions van station Wateringen dacht ik ook dat de architect een nare droom had gehad. Ik was dan ook zeer verbaasd dat ze die concordemasten ook echt zo gingen bouwen en nog in fel blauw ook .

De concordemast aan de delftse zijde is overigens bij ingebruikname voor 380 kV nog aangepast. De originele uitvoering ging uit van een donau-configuratie voor 380 kV en 150 kV op de onderste traverse. Met de overstap op wintracks paste dat niet meer.
Geboren en opgegroeid in Papendrecht, met prachtige 50, 150 en 380 kV vakwerkmasten.

Plaats reactie