Een doorsnede door Nederland

Foto van hoog- en middenspanningsobjecten gemaakt die je wilt delen met het forum? Plaats 'm hier
Gebruikersavatar
ElektroThriller
Nethistorienestor
Berichten: 3162
Lid geworden op: 12 mar 2012 12:29
Dichtstbijzijnde trafo: Almere De Vaart

Re: Een doorsnede door Nederland

Bericht door ElektroThriller » 21 jul 2018 12:25

Allereerst: Petje af!!
Allertweeds: per fiets bereik je veel voor auto's ontoegankelijke mastlocaties. Uiteraard kom je een eind met zoomobjectieven, maar tóch. En je passeert vaak reigers op 1 meter afstand... Ik wil nog eens naar Noord-Holland, en dan plaatselijk ergens een fiets huren. Een E-bike op een fietsendrager is in onze situatie geen optie. En een huurfiets mag ook een OEK-fiets zijn (Op Eigen Kracht).
Groenestroomcircuitsspotter sinds 19 april 2013

Gebruikersavatar
Ruben
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 1554
Lid geworden op: 07 dec 2011 15:20
Dichtstbijzijnde trafo: Zevenaar

Re: Een doorsnede door Nederland

Bericht door Ruben » 21 jul 2018 21:17

185 kilometer met deze temperaturen, petje af! Ik heb vandaag 65 kilometer gefietst om wat PGEM deltamasten te fotograferen van Dronten via Lelystad naar Harderwijk.

Leuk om zo'n hele tocht te zien van Lochem naar Roosendaal & wat je voor verschillende masten eigenlijk toch allemaal tegenkomt in het PGEM & het PNEM gebied.

Cheers Ruben.
Het is grijs, groot & het transporteert is. Het is een hoogspanningsmast.

Hoogspanningsmasten fotograaf & modelbouwer.

Gebruikersavatar
michel
380 kV
Berichten: 1385
Lid geworden op: 14 mar 2015 17:27
Dichtstbijzijnde trafo: Papendrecht

Re: Een doorsnede door Nederland

Bericht door michel » 03 aug 2018 22:18

:o :o Geniale zet,Tom!185km fietsten in 1 dag!En nog een beest van een reportage zetten!Geen punt dat je je compact camera gebruikt.Met deze uitzonderlijke mooie zomer die bizar veel mooi-weer dagen geeft,grijp ik ook wat vaker naar mijn D5200.Overdag heb je immers aan iso 100 genoeg!De voordelen van fullrame en een bizar goede presterende cropcamera(In jouw geval de Fuji)merk je alleen bij het croppen en weinig licht.En uiteraard het nabewerken natuurlijk.Je hebt qua afstand 1 van de langste reportage in de pocket in een etmaal.Respect!

Plaats reactie