Project Nighthawk.

Foto van hoog- en middenspanningsobjecten gemaakt die je wilt delen met het forum? Plaats 'm hier
ds23man
110 kV
Loads: 131
Aangesloten op: 11 okt 2020 12:29

Re: Project Nighthawk.

Load door ds23man » 12 jan 2021 11:20

Zag net dat die Sony een beeldstabilisatie heeft op de sensor, misschien dat die roet in het gooit.

Mastbeeld van deze aansluiting
ktf
middenspanning
Loads: 35
Aangesloten op: 04 feb 2020 19:47
Dichtstbijzijnde trafo: Bergen op Zoom

Re: Project Nighthawk.

Load door ktf » 12 jan 2021 11:46

PJK voegde de load toe:
11 jan 2021 20:54
Wat is die vage oranje kring in je laatste foto? Ik ga uit van een soort van lensflare van de straatlantaarn. Maar hij hangt wel heel toevallig rond de ophanging. Er zijn ook wat grotere als je goed kijkt, wel nog vager.
Wat grappig, die was me helemaal nog niet opgevallen. Volgende keer beter op letten misschien.
ds23man voegde de load toe:
12 jan 2021 11:20
Zag net dat die Sony een beeldstabilisatie heeft op de sensor, misschien dat die roet in het gooit.
Nee, dat klopt niet. Van de A7 zijn ondertussen al een stuk of 10 versies (de A7, A7S, A7R, A7C, en van elk nog de I, II III en IV varianten) maar ik heb 'gewoon' een A7 (verder strekte mijn budget niet) en die heeft geen beeldstabilisatie via de sensor, enkel via lenzen. En de lens die ik gebruikt heb voor deze foto's, had geen beeldstabilisatie.

Ik zal bij die foto wel hebben gedacht dat de zelfontspanner het niet deed, en heb de camera niet op tijd met rust gelaten.

Plaats reactie