Marktaankondiging: opwaardering forum 20-28 februari

Discussieer mee over de wereld van het grootschalig elektriciteitsnet en alles wat daarmee te maken heeft
Gebruikersavatar
BasH
150 kV
Berichten: 198
Lid geworden op: 31 mei 2015 20:51
Dichtstbijzijnde trafo: Vijfhuizen

Re: Marktaankondiging: opwaardering forum 20-28 februari

Bericht door BasH » 02 mei 2017 21:32

Hoi Hans,

Ik heb hier 3 verschillende computers en even e.e.a. getest op mijn laatste bericht met foto's:

Firefox 53.0 ( OSX El Capitan en Windows 8.1) laat nooit zoommogelijkheid zien.
Internet Explorer 11 (Windows 7 SP1 en Windows 8.1) laat altijd zoommogelijkheid zien.
Opera 44 (Windows 7 SP1) laat niet altijd zoommogelijkheid zien. Ik ben er nog niet achter wanneer wel /niet... :s
Safari 10.1 (OSX) laat zoommogelijkheid op de eerste geopende pagina zien, daarna niet meer, ook niet in het bericht zelf. :hamer:

Morgen zal ik nog eens met dezelfde pagina testen als Johan.

Vriendelijke groeten,
Bas

Gebruikersavatar
Hans
Site Admin + actief in het mainsite team
Berichten: 3824
Lid geworden op: 03 dec 2011 20:49
Dichtstbijzijnde trafo: Veenoord 110/10 kV

Re: Marktaankondiging: opwaardering forum 20-28 februari

Bericht door Hans » 08 mei 2017 22:55

Firefox op Win XP SP2 (vergeef me dat :phew: ) toont hier ook geen enkele zoommogelijkheid, ondanks een scherm van 1028 pixels. Daar zou ie toch wel in moeten verschijnen met die badlakens. Geen idee wat hier aan de hand is, maar in Chrome op Win 7 doet ie het probleemloos, met op beide momenten gewoon een plusje. Die combinatie had BasH nog niet eens gehad.

Dit lijkt daarmee inderdaad eerder browser- en OS-gerelateerd dan forumgerelateerd. Ja of nou ja, het zit in de plugin zelf natuurlijk, maar het manifesteert zich per browser anders en dat maakt het waarschijnlijk razend ingewikkeld (of zelfs onmogelijk) om het vanaf deze zijde op te lossen. Als het een wijdverspreid probleem is zal het gewoon wachten moeten worden op een update.

Plaats reactie